Tърсене по
  • Дай шанс на балканската пъстърва
    Дай шанс на балканската пъстърва
  • Дай шанс на балканската пъстърва
    Дай шанс на балканската пъстърва

Балканската пъстърва е най-бързо изчезващият вид в нашите планински реки, помогни да я запазим!


За втори път Лидл България стартира кампанията „Дай шанс на Балканката”. Нейната цел е да спомогне за опазването на балканската пъстърва като вид в родните планински реки. Кампанията традиционно се реализира съвместно с Риболовен клуб Балканка.


През есента на миналата година феновете на Лидл във Facebook вече дадоха шанс на 42 067 балканки да заплуват в българските реки. Механизмът на играта e вече познат – Лидл България пуска по една жива рибка за всяка виртуално уловена балканска пъстърва. Това, което трябва да направят феновете на бранда, е да се включат в усилен онлайн риболов чрез специално разработеното за кампанията приложение в социалната мрежа. Играта ще е активна до 17 април 2014 г. На този ден ще се обявят резултатите, а най-добрите онлайн рибари и най-големите късметлии ще получат и допълнителни награди.


Радваме се, че чрез играта успяваме не само да забавляваме нашите фенове, но и да допринесем, благодарение на тяхната активност, за съхранението на един застрашен вид в родните реки. Вярваме, че нашите фенове в социалната мрежа ще бъдат двойно по-активни във виртуалния риболов от миналата година и ще спомогнат за значително увеличаване на броя живи пъстърви, които ще пуснем след това в планинските реки. Сезонът на зарибяването наближава и ние нямаме търпение да се включим.” коментираха от компанията.


Балканската пъстърва е най-бързо изчезващият вид в нашите планински реки. Това е резултат от много външни фактори, сред които използването на забранени методи за риболов и зарибяването с чужди видове като американката, които изяждат храната, хайвера и малките на балканката. Лидл България застава зад идеята, че заедно можем да направим много за съхраняването на вида.


За Лидл:


Lidl е част от немската Шварц-група, оперираща в областта на търговията с хранителни и нехранителни продукти. Lidl има около 10 000 магазина в повече от 20 европейски страни. Компанията е основана през 30-те години на XX-ти век в Германия (седалище Некарсулм) и се отличава с бърз и постоянен растеж.


Повече информация може да намерите на www.lidl.bg и www.facebook.com/lidlbulgaria.