В Русия IT компанията RAU IT от Санкт Петербург е подала заявление в Роспатент за регистрация на търговската марка "Тръмповка". Въпреки че името напомня на водка, компанията изясни, че нейният фокус под тази марка всъщност може да бъде производството на изотонични напитки, насочени към хора със заседнала работа, като ИТ специалисти, търговци и графични дизайнери. Очаква се логото да включва силует на Доналд Тръмп, държащ акордеон, пише руското издание "Възход".
RAU IT заяви, че шумът около последните президентски избори в САЩ ги е вдъхновил да кандидатстват за търговската марка "Trumpovka" превантивно, като целта е да се избегне използването на марката единствено за увеличаване на продажбите на алкохол. Вместо това компанията вижда потенциал за диверсификация на бизнеса си чрез предлагане на безалкохолни продукти под тази марка, която може да включва минерална вода и изотонични напитки. Тези напитки ще бъдат специално формулирани, за да осигурят необходимите микроелементи на лица, работещи в заседнал начин на живот.
Компанията, известна със своите софтуерни услуги, досега не се е занимавала с производство на алкохолни и безалкохолни напитки. RAU IT обаче обмисля това ново начинание като част от разширяването на своя бизнес.
В Русия прецедент за подобно брандиране съществува с водката "Путинка", произвеждана от 2003 г. в знак на почит към президента Владимир Путин. По подобен начин RAU IT възнамерява да привлече вниманието около марката "Тръмп", но с по-широка визия за търговската марка, която може да обхване различни видове напитки извън водката.
Тази статия ви хареса? Последвайте ни и във фейсбук и инстаграм за още необикновени пътешествия!