Полезни съвети за начинаещи травъл инфлуенсъри

  • Полезни съвети за начинаещи травъл инфлуенсъри
    Полезни съвети за начинаещи травъл инфлуенсъри

Преди 10-ина години беше изключително популярно да поддържаш блог, а по-късно стана модерно всяко пътуване да бъде споделяно с много снимки в социалните мрежи.

Всичко това даде възможност на доста хора лесно да разказват за своите пътешествия, да събират големи групи от последователи, на които да влияят и вече тяхното наименование е травъл инфлуенсъри. Затова решихме да подберем за вас няколко съвета и тенденции, ако сте решили, че искате да се занимавате с това.

Характерно за снимките на инфлуенсърите е, че те показват нещо интересно, запомнящо се и в същото време съвпадащо с характерните очаквания за дестинацията. Това е така заради желанието за привличане не само на последователи, но и на рекламодатели.

Така например селският туризъм изисква небрежни и артистични снимки на „фотогенични“ храни, черги, шевици, изоставени къщи и усмихващи се възрастни хора. При градския туризъм пък се избягват общите снимки на известни забележителности – по-скоро се набляга на кокетни улички и малки детайли. С други думи водеща е креативността, но същевременно трябва да има и белези, по които мястото да бъде разпознато. 

Полезни съвети за начинаещи травъл инфлуенсъри
Снимка: Photo by Jakob Owens on Unsplash

При описанията, които допълват снимките, най-много се котират премерената ирония и леко бунтарският дух. Характерно е да се пише в първо лице, множествено число, за да може, независимо дали пътувате в група или сам, последователите да се чувстват съпричастни. Същевременно се избягва прекалено дълбокото впускане в социалните теми. По-голямо разгръщане при описанията се забелязва при по-нестандартните и непознати дестинации.

Друго нещо, което набра доста популярност в последните години и се следи зорко от последователите в социалните мрежи, са класации от типа на „10 неща, които да правим в...“, „10 идеи за...“, „10 места, които...“ и т. н.

Полезни съвети за начинаещи травъл инфлуенсъри
Снимка: Nigel Tadyanehondo on Unsplash

Разбира се, не е нужно да изпълнявате всички тези неща, за да бъдете успешен инфлуенсър. Най-важното е да сте иновативни, актуални и постоянни!

***