Авиокомпания ще филтрира дестинации въз основа на вашите интереси

  • Авиокомпания ще филтрира дестинации въз основа на вашите интереси
    Авиокомпания ще филтрира дестинации въз основа на вашите интереси

Въпреки че ограниченията и указанията за пътуване все още се променят почти всеки изминал ден поради пандемията от коронавирус, това не означава, че пътуващите трябва да спрат да мечтаят къде да отидат по-нататък.

Но дори и да не сте сигурни къде искате да отидете и коя дестинация да посетите, нова функция с карта за търсене от United Airlines прави по-лесно от всякога да се сравнят възможностите за следващото ви пътуване.

United Airlines пусна нова персонализираща се функция на своя уебсайт, наречена Map Search, която позволява на потребителите да прилагат повече от дузина филтри за търсене на полети по цена, вида на мястото, което искате да посетите - наречено Travel Interests - и вашия град на заминаване. Предварително зададените туристически интереси включват плажове, бира и пивоварни, култура, храна и напитки, национални паркове, романтични места, ски и сноуборд.

Авиокомпания ще филтрира дестинации въз основа на вашите интересиСнимка: pixabay

След това резултатите се показват на картата, така че можете да видите докъде може да стигне вашият бюджет.

United казва, че е първата американска авиокомпания, въвела този тип интерактивна карта, която се поддържа от Google Flights, както и от собствените алгоритми на United.

Авиокомпания ще филтрира дестинации въз основа на вашите интересиСнимка: pixabay

„Преоткрихме начина, по който хората търсят полети, и въведохме нещо ново за нашите клиенти, което е по-просто, осигурява по-добри резултати и е лесно за използване“, заяви Линда Джоджо, изпълнителен вицепрезидент на United и главен дигитален директор, в изявление.

„Възползвайки се от мощта на технологията за търсене на полети на Google, ние сме в състояние да осигурим решение„ всичко в едно“, което рационализира процеса на търсене и позволява на нашите клиенти да намират по-лесно полетите, които работят най-добре за тях.“

Авиокомпанията казва, че този инструмент е разработен в пряк отговор на отзивите на клиентите и че добавянето на филтъра за националните паркове се основава на повишен интерес към посещението на природни пространства по време на пандемията.

Авиокомпания ще филтрира дестинации въз основа на вашите интересиСнимка: pixabay

По-рано този месец United Airlines пуснаха и отделен инструмент за интерактивна карта, който показва ограничения за пътуване на COVID-19 в рамките на Съединените щати и показва цветно кодирана карта, за да подчертае дали дестинацията е затворена, частично отворена или напълно отворена за пътуване.