Прекалено красив сервитьор, силно хъркаща приятелка и твърде синьо море са сред най-шантавите оплаквания, които гости са отправяли към хотела си.
Проучването на туристическия сайт Skyscanner, направено сред служителите на над 400 хотела по цял свят, събира най-необикновените причини за недоволство на туристите по света в следващата класация.
Най-нелепите оплаквания на туристите:
1. „Чаршафите са твърде бели.“
2. „Морето беше прекалено синьо.“
3. „Сладоледът беше прекалено студен.“
4. „Ваната беше твърде голяма.“
5. „Приятелката ми хъркаше твърде силно – искам компенсация!“
6. „Кучето ми не се чувстваше достатъчно добре.“
7. „Хотелът ми нямаше гледка към океана (в Лондон).“
8. „Нямаше пържола във вегетарианското меню.“
9. „Сервитьорът беше прекалено красив.“
10. На майката на младоженеца е отказан апартаментът за младоженци.
Не по-малко шокиращи са и специалните изисквания, които някои гости имат към мястото, на което почиват.
Най-невероятните изисквания на туристите:
1. Една чаша вода на всеки кръгъл час през цялата нощ.
2. 15 краставици на ден.
3. Тоалетната да е пълна с минерална вода.
4. Вана с мед.
5. „Звук от звънчета на стадо с кози, за да заспя по-лесно.“
6. Само десните бутчета на пилето за вечеря.
7. Мъртва мишка.
8. Вана с шоколадово мляко.
9. 16 възглавници (за един гост).
10. Супа от крокодили.
Тази статия ви хареса? Последвайте ни и във фейсбук и инстаграм за още необикновени пътешествия!