Случвало ли ви се е да резервирате онлайн самолетен билет, кола или хотел при определена цена, а след това да се окаже, че имате да доплащате разни такси, комисионни и други непредвидени допълнения към предварително обявената цена?
Оказва се, че тази практика се среща често и през 2015 г. много потребители са подали оплаквания до Европейския потребителски център (ECC-Net), че е трябвало да платят за самолетен билет, хотел или наем на кола цена, която е била по-висока спрямо това, което са им поискали първоначално при резервацията онлайн.
За да могат от центъра да предприемат действия, имат нужда от вашата обратна връзка като потребители. Отделете 1 минута споделете своя опит, за да установят от Европейския потребителски център до каква степен „феноменът” на повишената цена за туристическите услуги, поръчани онлайн, нарушава европейското потребителско право.
Анкетата е тук. (активна е до 25 март 2016 г.)
Бъдете активни, знайте и търсете своите права като потребители.
Тази статия ви хареса? Последвайте ни и във фейсбук и инстаграм за още необикновени пътешествия!