Нека ви представим една любопитна практика на авиокомпания All Nippon Airlines (ANA), която е намерила иновативен начин за това да минимизират загубите си от наложените мерки и значително по-малкия брой полети, коиот се изпълняват.
Тъй като много самолети остават по пистите най-голямата авиокомпания в Япония започна да предлага луксозен обяд на борда на паркиран самолет, наречен от нея „ресторант с крила”.
Още в първия ден на инициативата десетки японци заеха местата си в първа класа, за да се насладят поне на част от преживяването на пътуването, докато в страната са в сила ограничения за пътуване.
Ресторантът с крила предлага на клиентите си избор между три менюта – традиционно японско, както и две типични западни ястия – едното с телешко, а другото с риба. Ценовиоте категории са две – обяд в първа класа струва около 460 евро, а в бизнес класа цената е почти наполовина.
Авиокомпанията е превърнала на ресторант самолет Боинг-777, който е паркиран на летище Ханеда в Токио и през месец април ще сервира луксозни самолетни обяди в 22 от дните.
Освен това японската авиокомпания дава възможност на клиентите си да си поръчат самолетна храна за вкъщи от декември 2020 г.. Въпреки до средата на януари този модел е помогнал на авиокомпанията да генерира приход от забележителните над 1,5 млн. евро.
Тази статия ви хареса? Последвайте ни и във фейсбук и инстаграм за още необикновени пътешествия!