Всички знаем, че влаковете на Български държавни железници са класика в жанра и всеки, който е пътувал с тях, има поне 1 колоритна история.
А когато става въпрос за нощните влакове и спалните вагони, то наличието на необичайна история е почти гарантирано.
Това лято обаче започва кампанията „Вагон турист“, която ще позволи пътниците да се насладят на нощно пътуване в лятна обстановка.
В нея шведския бранд ИКЕА обединява усилия с БДЖ, за да направи някои от спалните вагони на БДЖ още по-уютни и цветни. Чрез обзавеждането на вагоните ИКЕА придава лятно настроение на пътниците, които ще се отправят към родното Черноморие този сезон.
Два вагона с по 10 купета вече се движат от София към Бургас и Варна, а кампанията ще продължи до края на лятото.
Интериорът на спалните вагони е обновен с летния продуктов асортимент на компанията, а купетата са наименувани с различни закачливи имена като „Синята лагуна", „Лятна мечта", „Летни моменти", „Цветно лято" и „Ваканция". Във всяко купе пътниците ще откриват както много лятно вдъхновение, така и забавни стикери с надписи: „Ела, изгрей", „Домът е там, където си в отпуск" и други.
Кампанията се провежда за първа година и е част от рекламната стратегия на националния железопътен превозвач за отдаване на площи във влаковете с рекламна цел.
Тази статия ви хареса? Последвайте ни и във фейсбук и инстаграм за още необикновени пътешествия!