4 тенденции, които да очакваме в хотелите след отпукането на мерките (част 2)

  • 4 тенденции, които да очакваме в хотелите след отпукането на мерките (част 2)
    4 тенденции, които да очакваме в хотелите след отпукането на мерките (част 2)

Тъй като светът бавно се отваря отново след обявената пандемия, престоите в хотелите се очаква да бъдат малко по-различни от преди. Някои добре познати и любими на всички практики като шведска маса най-вероятно ще отпаднат като вариант. Затова подготвихме за вас няколко параграфа, по които хотелският бизнес ще се адаптира отсега натък.

1. Хранене

Кой не обича да започва почивния ден с чиния с мюсли, бъркани яйца, нарязани сирена и меса, препечен хляб, ягодово кисело мляко и шоколадови бонбони? Уви, въпреки че всички обожаваме шведската маса, тя може да се превърне в минало. Проблемът е, че социалното дистанциране ще бъде невъзможно да се поддържа в такива условия. Затова най-вероятно вече ще има най-вече индивидуално поднесени ястия. Идеята ще бъде да се предотврати кръстосано замърсяване чрез минимизиране на контакта на гостите с храни и повърхности. Румсервизът на количка, директно поднесен в стаята, също може да остане в миналото, тъй като вместо това можете да очаквате да вземете храната си пред вратата си.

2. Чекиране

Когато чекирането не се изпълняват на база самообслужване, промените в процедурите за извърването му могат да включват инсталиране на социални раздалечители на пода, прегради на рецепцията и станции за дезинфекция на ръце. Някои хотели ще изискват от гостите да проверяват температурата преди да влязат в хотела или по време на престоя си там. 

3. Свободно време

Охлаждането в хотелските басейни и активността във фитнес залите са чудесни предимства за отсядане в хотелите, но при повторното им отваряне ще трябва да се следват нови протоколи. Вероятно ще бъдат въведени планирани времеви интервали за фитнес, така че няма да можем просто някой да отиде, когато си поиска. Той препоръчва раздалечаване на уредите за упражнения на разстояние 2 м, за да се улесни социалното дистанциране и почистване на допирни точки на оборудването след всеки човек, в допълнение към редовния график на почистване. Гостите на хотелите могат да очакват и по-голямо разстояние между шезлонгите в басейна.

4. Минимализъм

 

Въпреки че всички обичаме луксозните щрихи в хотелските стаи, изглежда че минимализмът ще бъде пътят напред в намаляването на броя на артикулите, които трябва да бъдат дезинфекцирани. Това означава евентуално да се сбогуваме с безплатните химикалки, хартия, списания и сруги подобни глезотийки, които обичаме, но не са от решаващо значение за стаята. Докато разкошните хотелски стаи добавят нотката на блясък, което прави престоя ни изключително специален, може да се наложи да свикнем с по-минимални квартири за в бъдеще.