На всеки се е случвало, поне веднъж в живота си да попадне в хотел с неприемливи условия.
Затова подбрахме за вас 5 неприятни сценария, които могат да се разиграят, ако прибързано направите резервация в хотел, за който не сте прочели отзивите от други клиенти.
1. Изгорели крушки и неработещ телевизор
Представете си следната ситуация: настанявате се в стаята, в която би трябвало да релаксирате, но с включването на осветлението чувате силно „пук“ и пада мрак. Неприятният битовизъм може да доведе до местене в друга стая или още по-лошо чакане на техник. Друг често срещан хотелски проблем е телевизорът и безжичният интернет да не работят, което причинява допълнителен дискомфорт.
2. Асансьор, който не изглежда в изправност
Отивате на хотел, а асансьорът скърца и стене, все едно носи със себе си цялото тегло на света в ограниченото си пространство. Като пдопълнение на това обстоятелство, в него се усещат не чак толкова приятни аромати, които са трудни за идентификация.
3. Неочаквани телефонни обаждания в неподходящ час
Можете ли да забравите непланирано събуждане по телефона от някой, който твърди, че е нощният рецепционист. Той ви информира, че компютрите им са отказали през нощта и са изгубили информацията за кредитната ви карта. След като обяснят ситуацията, сте помолен да прочетете номера на картата си по телефона. Малко по-късно обаче установявате, че сте предоставили личната си информация на измамници, които вече са използвали картата ви по предназначение.
4. Много хора в басейна на хотела, които не са отседнали там
Хотелският басейн и/или джакузи е отлично място, където да се отпуснете след дълъг ден на разходки. Там обаче заварвате далеч повече хора, отколкото са отседналите в хотела. Така неусетно, от планиран релакс изживяването в басейна се превръща в шумно и неприятно изживяване.
5. Персоналът не ви оставя да се самообслужвате
Това на пръв поглед изглежда като странен проблем, но е дразнещо да се регистрирате в хотела след дълго шофиране, при което камериерът да настоява лично да паркира колата, а пиколото задължително да носи багажа ви в стаята. Имате нужда от кърпи, кафе или тоалетна хартия? Не, не може просто да си ги вземете от рецепцията – камериерката ще ги остави. Това, разбира се води след себе си очакването за бакшиш от нейна страна.
Тази статия ви хареса? Последвайте ни и във фейсбук и инстаграм за още необикновени пътешествия!